Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Rubrik saknas

Av Ella - 7 april 2008 19:21

Hello, nu sitter jag här framför datorn. Pappa och Denny håller på med Dennys dator för att fixa in en alldeles nyköpt hårddisk. Jag följde med in  till Kompletts hämtaffär och fick erfara en enkel och kall receptionsdisk med knappt synbara skyltar utanför. Denny hummade när han drog fram pengarna, haha. Han är så söt när han gör så <3, men ibland blir det lite irriterande... och vem ska då trösta knyttet? Hahaha... fro frooo!

Jag är tokiii (:! Jag köpte en svart kjol på marknaden och då var det en invandrare där som ägde affären. Han var sneeeeeeeeeeeel (:. Han försökte få mig att köpa en hood-tröja jag kastat ögon mot, men tyckt var för dyr, så då SÄNKTE han priset med hela 100 spänn!! =D=D (för jag sa att jag inte hade råd med 300 kronor) Dessvärre var jag tvungen att betala med en femhundring, för jag upptäckte till min >>förskräckelse<< att jag bara hade TVÅ hundralappar! XD hahahah vad tok! Hejdå, guys, om än någon läser detta. Nu kommer Älskling tillbaka <3!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 1 april 2008 19:38

Wiiie! Jag mår så jääävla bra just nu! *HOST!!!* Fatta att jag har varit i skolan i över ELVA timmar idag!! Jag och Ebba var ju tvugna att göra omprovet i Matte B, eftersom vi varit sjuka under provdagen (ja, fast Ebba var ju och åkte skidor då...) o...

Av Ella - 1 april 2008 00:16

Jag vet inte om jag ska vara glad eller irriterad, arg eller ledsen, sprallig eller trött. Det finns så många alternativ på så lite tid. Vi har ju t.ex värsta matteprovet imorgon, plus att vi har en stor redovisning. Hur ska jag hinna med det? Eller,...

Hej

Av Ella - 1 april 2008 00:00

Jag är inte så mycket för att skriva blogg. Faktum är att jag nog aldrig riktigt gjort det förut... Syftet med detta är i alla fall att få prata ut lite. Jag har alltid gillat att skriva lååånga brev till folk, så detta kanske kan dämpa skrivlustan l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards